دیابت و کراتینین 4.6، چه مدت می توانم زندگی کنم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت و کراتینین 4.6، چه مدت می توانم زندگی کنم

برای بیماران دیابتی، زمانی که سطح کراتینین به 4.6 برسد، به این معنی است که کلیه توسط قند خون بالا آسیب دیده است و به علت عملکرد کلی کبد، مقدار زیادی از سموم و مواد زائد مختلف در بدن حفظ شده است. بنابراین، دیابت و کراتینین 4.6 بیمار می پرسند "چقدر می توانم زندگی کنم؟"
برای صادق بودن، بیماران می توانند با دیالیز زنده بمانند، اگر چه دیالیز می تواند منجر به ضعف، خارش پوست، گرفتگی عضلات و سایر عوارض جانبی شود. و بدون هیچ گونه درمان، بیماران می توانند طولانی مدت زندگی کنند، اگر نشانه های جدی نداشته باشند و کلیه را از آسیب در رژیم غذایی و زندگی روزمره محافظت کنند. علاوه بر این، اگر کلیه بیمار با درمان طبیعی درمان می شود، بیماران می توانند تا زمانی که می توانند زندگی کنند.
به منظور کاهش سطح کراتینین و بهبود عملکرد کلیه، بیماران باید ابتدا قند خون را در محدوده طبیعی کنترل کنند. این به این دلیل است که قند خون بالا باعث آسیب بیشتر کلیه می شود. علاوه بر این، بیماران باید هر روز رژیم غذایی و عادات سالم را دنبال کنند.
بیشتر، لطفا یک درمان معتبر برای تمیز کردن تمام سموم که کلیه را آسیب می زند و اثرات درمان های دیگر، مانند درمان با سم زدایی، را کاهش دهید. در عین حال، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به بیماران کمک می کند تا با افزایش رگ های خونی، حل کردن ترومبوز و ایمن سازی گردش خون، توانایی بهبود خود را بهبود بخشد. در این مورد، سلول های ذاتی بیمار و بافت های کلیه به تدریج ترمیم می شوند.
علاوه بر این، حمام درمانی کامل، فشرده سازی داغ، درمان چرخه ای، درمان Moxibustion، ایمونوتراپی و سایر درمان های طبیعی می توانند به کاهش سیستم و کاهش طول عمر در ایمنی کمک کنند.
هنگامی که کلیه بازسازی می شود، کراتینین 4.6 کاهش می یابد، علائم ناپدید می شوند و بیماران می توانند زندگی بهتر و بدون نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه داشته باشند.
اگر مشکل دیابت و کراتینین 4.6 دارید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش پزشکی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: